فرماندار شهرستان دیر خبر داد؛

همبستگی و یاری رسانی به سیل‌زدگان با مشارکت اداره آموزش و پرورش دیر

کریم علی حسنی گفت: آئین گلریزان به منظور اعلام همبستگی، همدردی و یاری رسانی به مردم سیل‌زده کشور با مشارکت اداره آموزش و پرورش در تمامی مدارس شهرستان دیر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 09April 2019

همبستگی و یاری رسانی به سیل‌زدگان با مشارکت آموزش و پرورش دیر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «کریم علی حسنی» فرماندار شهرستان دیر امروز (سه‌شنبه) در آئین گلریزان کمک به سیل زدگان در مدارس شهرستان دیر اظهار داشت: به منظور اعلام همبستگی، همدردی و یاری رسانی به مردم سیل‌زده کشور، آئین گلریزان با مشارکت اداره آموزش و پرورش در تمامی مدارس شهرستان برگزار شد.

وی در این آئین که در مدرسه آیت الله سعیدی دیر برگزار شد گفت: این آئین با هدف جبران خسارت هموطنان سیل زده کشور و جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.

علی‌حسنی، همکاری مردم در کنار برنامه‌های دولت در کمک رسانی به سیل زدگان اخیر کشور را یک وظیفه دینی و ملی برشمرد و افزود: در سیل اخیر با تلاش مسئولان و مدیریت قوی جان مردم حفظ شد و باید برای همکاری با دولت و کمک به مردم تلاش کنیم.

فرماندار دیر، از ارسال کمک‌های جمع‌آوری شده دیری‌ها به مناطق سیل زده کشور خبر داد و گفت: صیادان عزیز دیری با اعزام قایق و نیرو، کمک نقدی معلمان و دانش آموزان و هلال احمر شهرستان نیز با اعزام نیروی امدادی و سپاه و موکب های اربعین نیز در کمک به سیل زدگان تلاش خوبی انجام داده‌اند که این عزم همگانی در کمک رسانی به سیل زدگان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه هموطنان در چندین نقطه کشور به دلیل وقوع سیل در وضعیت سختی به سر می‌برند همه ما وظیفه داریم به آنان کمک کنیم و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در سطح شهرستان دیر با محوریت هلال احمر به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌شود.

مدیر آموزش و پروش شهرستان دیر نیز در این آئین گفت: آئین گلریزان کمک به سیل زدگان با حضور ۱۱ هزار معلم و دانش آموز برای همدردی و کمک به مردم سیل زده در مدارس سراسر شهرستان برگزار شده است.

احمد عبدالله زاده با بیان اینکه معلمان بخشی از حقوق فروردین ماه خود را برای کمک به مردم سیل زده اختصاص دادند، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان این آئین در شهرستان دیر در از طریق کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان بیش از یک میلیارد ریال جمع آوری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها